I've used all kinds of different brands of buiscuts, both name brand and "off brands". I've never noticed any difference. After all, the whole point of buiscuts is to have a fairly sloppy fit and the buiscuts swell to align the parts.
The big secret is to keep them dry. I like to keep them in a ziplock bag inside a plastic jar.
If they do get damp, they might not fit easily into their slot. Just microwave them for about 20 seconds and they'll shrink right back down.
I can't disagree with Ralph. I have seen some that wont fit because of moisture that is why I like to buy the PC biscuits. The containers that they use are easier to keep the biscuits dry...at least for me.
John Lucas www.woodshopdemos.com
--Oui, bien affreux! continua le jeune homme. Il ne peut y avoir de supplice comparable; car cet esprit, il avait toute sa lucidité. Je crois même que sa sensibilité avait...
Cette vaine ré,http://www.lafrsac.com;serve de manifeste dont les Génois semblaient avoir été dupes eux-mêmes, cette précaution oratoire par laquelle, en...
On avait enfermé les routiers dans un ancien couvent, situé au sud de la ville. Un piquier se promenait, l'arme à la main, devant la porte.
--Oh! merci, merci, dame...
tirerais plut?t de là une conclusion opposée à la v?tre : miss Glenmore me parait précisément une créature idéale.
? Ainsi, vous l?aimez ? fit Edgar.
? Monsieur, je sais ce que je suis et je ne...
Les chevaux, dont la maigreur était effrayante, ne se nourrissaient que de la paille des toits, et leur poil d'hiver se hérissait en touffes
Le régiment avait perdu deux hommes...
Bookmarks